Pengikut

Khamis, 15 Disember 2011

DETIK HITAM TERLAMPAU...!!!

" SESAL DULU PENDAPATAN...SESAL KEMUDIAN DAH TAK BERGUNA "

Rasanya dah banyak sangat cerita yang kita baca di akhbar tentang warga negeria dan saya pun pernah membuat entri mengenai mereka ini seperti link dibawah:-


Tapi itu lah yang nak di katakan cinta itu buta ....dan bila dan buta baru nak meraba-raba minta dibantu. Harap entri kali ini merupakan entri yang terakhir kita menceritakan tentang " Orang Minyak " ini, dan sekali lagi ingin saya memohon agar rakan blog semua sama-samalah tinjau jika ada di kalangan rakan di keliling kita, masih asyik menjalin perhubungan buta dengan Awnag Hitam ini.

Kita tengoklah apa yang berlaku kepada gadis ini.... semasa suka semua perkara sanggup dilakukan hingga tidak dapat memilih mana yang baik dan mana yang buruk , sekaligus terlupa akan akibatnya dibelakang hari.


Syukur beliau masih tidak terlambat dan mempunyai orang tersayang di sisi untuk menyelesaikan masalah ini....kerana pernah berlaku seseorang yang kena ugut ini, tak dapat berfikir panjang dan tanpa bantuan serta bimbingan hingga sanggup membunuh diri.....ADUH...macam cerita " KLIP 3GP " pulak.

Di harap pihak berkuasa dan yang paling penting, pihak universiti tempatan dan swasta, lebih berhati-hati memberi ruang kepada mereka ini untuk menyambung pelajaran di sini. Banyakkan operasi menjejak mereka....supaya negara kita bebas dari gengala Awang Hitam. 

Saya masih teringat semasa tinggal di Cyeberjaya dulu...hanya golongan mereka ini saja yang menguasai tempat-tempat awam seperti cafe, kaki lima kedai serbaneka dan paling ketara tempat kemudahan awam.

4 ulasan:

  1. yes...thahs right...terutama kaum wanita ynag comel-comel...anyway thanks nazihan for your comments.

    BalasPadam
  2. hati2 lah.... skrg ni macam2 boleh jadi kan...

    BalasPadam
  3. TQ alieza...kena double hati-hati

    BalasPadam