Pengikut

Khamis, 8 Disember 2011

MODEL CILIK TAHUN "2012"

RENUNGAN BAKAL  MODEL
Cuba rakan blog renungkan gambar diatas ini...agaknya berapa umur anak gadis ini...? sebenarnya cita-cita gadis ini ingin menjadi seorang doktor dan chef pastri...tapi perkara yang paling di gemarinya adalah ber  posing didepan kamera. Untuk hiburan rakan blog semua setelah penat memikirkan apa yang hendak di tulis...seperti biasa segment relex sekejap kali ini akan cuba meredakan kepenatan mata. Jika ada diantara rakan blog terlepas segment pertama dan kedua disini saya sertakan link nya sekali lagi....

http://coachnike28.blogspot.com/2011/10/relex-berhibur-sekejap_17.html
http://coachnike28.blogspot.com/2011/11/gemparufo-di-malaysia.html

So...tunggu apa lagi....selamat menjamu mata dan take a break....nanti saya bagi tahu serba sedikit tentang anak gadis ini....





Di bawah ini adalah antara gambar beliau dari baby hingga ke tahun 2011.....

Ketika berusia 6 bulan..

Ketika berusia 3 tahun..
  
Ketika berusia 4 tahun..


 
Ketika berusia 5 tahun..

 
Audition Pondok-Pondok








Gambar terkini berusia 7 tahun..

Ok lah seperti yang saya janjikan.....anak gadis ini bernama :-
  • FADHLINA SOFEA
  • 7 TAHUN
  • ANAK YANG KE 3 DALAM 5 ADIK BERADIK
  • DAN YANG PALING POYO
Kalau ada rakan-rakan blog yang mengenali agensi modeling untuk kanak-kanak bolehlah hubungi saya melalui emai di bawah ye, sebab anak saya ni memang berminat dalam bidang ini..

coachike28@gmail.com







1 ulasan: