Pengikut

Rabu, 23 November 2011

GEMPAR.....UFO DI MALAYSIA..!!


Untuk hiburan rakan blog semua setelah penat memikirkan apa yang hendak di tulis...seperti biasa segment relex sekejap kali ini akan cuba meredakan kepenatan mata. Jika ada diantara rakan blog terlepas segment relex sekejap pertama saya disini disertakan link nya sekali lagi....

http://coachnike28.blogspot.com/2011/10/relex-berhibur-sekejap_17.html

Kali ini saya ingin berkongsi tentang UFO yang dapat dirakam semasa saya dan keluarga bersiar-siar di Bandaraya  KUALA LUMPUR....macam tak percaya ...tapi rakan-rakan blog tengoklah sendiri foto yang sempat saya rakamkan....dan yang lebih merisaukan saya. mereka ada hati nak ambil anak saya dengan mengeluarkan satu cahaya lurus melalui piring terbangnya....apa lagi...saya menjerit minta tolong lah.....

Tengoklah...bukan puteri saya je yang nak di sedutnya....tapi putera sulong saya pun hendak di sedut sekali...ngeri.....hampir tinggal tulang putera sulong saya.....nak minta tolong siapa ni.....!!!!!!?????

Tengoklah sendiri....mereka sedang mengeluarkan cahaya melalui piring terbangnya ....entah berapa ramai rakyat Malaysia malam tu yang telah mereka sedut.....
Cerita ini hanya rekaan semata-mata dan tidak ada kena-mengena dengan yang masih hidup ataupun yang mati....ini sekadar ingin menghilangkan tension je, sambil berkongsi dengan rakan blog semua....HA....HA....HA  jangan marah ya...nanti kena jual....!!!!

Kalau rakan blog semua nak melihat sendiri kewujudan UFO ini , bolehlah berkunjung ke DATARAN MERDEKA kerana setiap malam piring terbang ini akan hadir....tapi kenalah pergi berdiri dibawah tiang bendera di dataran ini dan dongaklah  keatas......

" SELAMAT MENCUBA "

6 ulasan:

  1. kalau ada UFO boleh tumpang pegi jalan2 kat bulan

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks shah...mereka ada sediakan package holiday...kalau nak boleh hubungi DBKL.

      Padam
  2. haha...terkene dah...bagus la ampa...ade gak idea yg bagus

    BalasPadam
  3. wah...bagus punya efek ni bro... ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks puteraduyong....snap cara tak sengaja...bila dah lama simpan baru perrasan.

      Padam