Pengikut

Rabu, 4 Januari 2012

" CREDIT " UNTUK MEREKA.

Salam untuk blogger semua...terlebih dahulu saya ingin mengucapkan syabas kepada kakitangan BABY HATCH kerana segala usaha yang murni ini mula menampakkan hasilnya. Pada tahun lepas saya ada membuat entri mengenai badan ini.....(wah, macam jauh je 2011 tu meninggalkan kita). Untuk menyingkap tentang entri yang lalu dan buat mereka yang terlepas membacanya, di sini saya sertakan entri tersebut sekali lagi....




Sekarang saya rasa pihak pengurusan BABY HATCH boleh lah mengatur bagaimana bayi-bayi ini boleh diserahkan kepada keluarga angkat yang benar-benar berkelayakan untuk menjaga mereka yang comel ini untuk di jadikan anak angkat mereka.



Di negara kita ini, saya pecaya di luar sana terdapat ramai suami isteri yang berjaya dalam hidup dan berkedudukan tinggi tetapi masih gagal untuk mendapatkan cahaya mata hingga berlaku perceraian.....so dengan adanya BABY HATCH secara tak langsung perkara ini dapat di kurangkan.

Dengan cara ini, sedikit sebanyak dapat mengurangkan beban perbelanjaan untuk mengendalikan pusat ini. 

Tetapi jangan lah pengambilan anak angkat ini di buat tanpa ada peraturan yang teliti supaya kehidupan bayi ini benar-benar terjamin dan tidak terbiar setelah diserahkan kepada keluarga angkat yang berkelayakan ini..

Syabas sekali lagi kepada kakitangan pusat BABY HATCH diatas usaha yang murni ini. Segala jasa mu , hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya.

2 ulasan: