Pengikut

Khamis, 29 September 2011

SIAPA YANG SHOPPING .ABAH KE MAMA ?

Hi...dah nak dekat hujung minggu...biasanya pada cuti rehat begini ramai ibubapa akan membawa anak-anak pergi bersiar-siar. Sama juga macam saya...minggu lepas saya sempat juga pergi makan di salah satu pusat membeli belah yang agak popular juga lah. Saja nak ubah selera makan.

Apa yang menarik nya kali ini, perkara yang nak saya kongsikan adalah...lihat foto dulu lah ya. Macam biasa saya ada rakam bahan nya.





Pelik kan, macam tak ada apa yang menarik...cuba teliti sekali lagi. Ya betul..ni foto pintu surau di pusat membeli belah tersebut. Foto ini di ambil pada waktu solat zuhur.

Kita sangka kaum hawa hanya sibuk nak shopping je...tapi ternyata salah...mana perginya kaum adam, malu saya melihat keadaan ini, hanya seorang je ??. So fikir-fikir kan lah.

1 ulasan:

  1. Kaum lelaki uzur kot.. Skang ni dunia kan dah terbalik.. pegi la kat mana2 pun, mesti pompuan yang lebih ramai.. Kat tempat kerja, kat seminar, dengar ceramah etc.. Kaum lelaki hanya ramai kat pusat pemulihan jerk..Opss..Jangan mare..hehehe..

    BalasPadam